Fortrolighedserklæring (EU)

Denne erklæring om databeskyttelse blev sidst opdateret på 29. september 2023 og gælder borgere i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde.

I denne fortrolighedserklæring forklarer vi, hvad vi gør med de data, vi får om dig via https://jesuskirken.dk. Vi anbefaler, at du læser denne erklæring omhyggeligt. I vores behandling overholder vi kravene i fortrolighedslovgivningen. Det betyder blandt andet, at:

  • vi angiver klart, hvilke formål vi behandler personoplysninger til. Vi gør dette ved hjælp af denne fortrolighedserklæring;
  • vi sigter mod at begrænse vores indsamling af personlige data til kun de personlige data, der kræves til legitime formål;
  • vi anmoder først om dit udtrykkelige samtykke til at behandle dine personlige data i sager, der kræver dit samtykke;
  • vi træffer passende sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine personlige data og kræver også dette fra parter, der behandler personlige data på vores vegne;
  • vi respekterer din ret til at få adgang til dine personlige data eller få dem rettet eller slettet på din anmodning.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide nøjagtigt hvilke data vi opbevarer om dig, så kontakt os.

1. Formål, data og opbevaringsperiode

Vi kan indsamle eller modtage personlige oplysninger til en række formål i forbindelse med vores forretningsaktiviteter, som kan omfatte følgende: (klik for at udvide)

2. Deling med andre parter

Vi deler eller videregiver kun disse data til Databehandlere til følgende formål:

Databehandlere

Navn: Mailchimp
Land: USA
Formål: Nyhedsbreve
Navn: Churchdesk
Land: Danmark
Formål: Kontaktformularer

3. Cookies

Vores websted bruger cookies. For mere information om cookies henvises til vores Cookie politik

4. Disclosure practices

We disclose personal information if we are required by law or by a court order, in response to a law enforcement agency, to the extent permitted under other provisions of law, to provide information, or for an investigation on a matter related to public safety.

If our website or organisation is taken over, sold, or involved in a merger or acquisition, your details may be disclosed to our advisers and any prospective purchasers and will be passed on to the new owners.

5. Sikkerhed

Vi er forpligtet til sikkerheden af ​​personlige data. Vi træffer passende sikkerhedsforanstaltninger for at begrænse misbrug af og uautoriseret adgang til personlige data. Dette sikrer, at kun de nødvendige personer har adgang til dine data, at adgangen til dataene er beskyttet, og at vores sikkerhedsforanstaltninger regelmæssigt gennemgås.

6. Tredjepartswebsteder

Denne erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger gælder ikke for tredjepartswebsteder, der er forbundet via links på vores websted. Vi kan ikke garantere, at disse tredjeparter håndterer dine personlige oplysninger på en pålidelig eller sikker måde. Vi anbefaler, at du læser disse hjemmesiders fortrolighedserklæringer, før du benytter disse hjemmesider.

7. Tilføj til denne privatlivspolitik

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i denne erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger. Det anbefales, at du regelmæssigt konsulterer denne fortrolighedserklæring for at være opmærksom på ændringer. Derudover vil vi aktivt informere dig, hvor det er muligt.

8. Har adgang til og ændrer dine data

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide, hvilke personlige data vi har om dig, så kontakt os. Du kan kontakte os ved hjælp af nedenstående oplysninger. Du har følgende rettigheder:

  • Du har ret til at vide, hvorfor dine personlige data er nødvendige, hvad der vil ske med dem, og hvor længe de bliver opbevaret.
  • Ret til adgang: Du har ret til at få adgang til dine personlige data, der er kendt af os.
  • Ret til rettelse: du har ret til at supplere, rette, slette eller blokere dine personlige data, når du ønsker det.
  • Hvis du giver os dit samtykke til at behandle dine data, har du ret til at tilbagekalde dette samtykke og til at slette dine personlige data.
  • Ret til at overføre dine data: Du har ret til at anmode om alle dine personlige data fra den Behandlingsansvarlige og overføre dem i sin helhed til en anden Behandlingsansvarlig.
  • Ret til indsigelse: du kan gøre indsigelse mod behandlingen af ​​dine data. Vi efterkommer dette, medmindre der er berettigede grunde til behandling.

Sørg for altid at angive, hvem du er, så vi kan være sikre på, at vi ikke ændrer eller sletter data på den forkerte person.

9. Indsendelse af en klage

Hvis du ikke er tilfreds med den måde, hvorpå vi håndterer (en klage over) behandlingen af ​​dine personoplysninger, har du ret til at indsende en klage til Datatilsynet.

10. Kontaktdetaljer

Valby Sogns Menighedsråd
Skovbogårds Alle 11, 2500 Valby
Danmark
Internet side: https://jesuskirken.dk
Email: hsb@km.dk
Telefonnummer: +45 24 99 03 77

11. Data Requests

For the most frequently submitted requests, we also offer you the possibility to use our data request form

×

Bilag

Denne hjemmeside bruger Burst Statistics, et privatlivsvenligt statistikværktøj til at analysere besøgendes adfærd. Til denne funktionalitet indsamler vi (denne hjemmeside) anonymiserede data, gemt lokalt uden at dele dem med andre parter. For mere information, læs venligst fortrolighedserklæring fra Burst. Dette websted bruger Privacy Suite for WordPress fra Complianz til at indsamle oplysninger om samtykke. Til denne funktionalitet anonymiseres din IP-adresse og gemmes i vores database. Du kan finde flere oplysninger i Complianz Privacy Statement. This plugin doesn't collect any data from public website visitors. Administrators and auditors may wish to review Loco's plugin privacy notice.

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

Du bør medtage oplysningerne nedenfor i de korrekte afsnit af din privatlivspolitik.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilke personlige data indsamler vi, og hvorfor vi indsamler det

Event, Venue, and Organizer Information

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Organizer information: name, phone, website, email
  3. Begivenhedsoplysninger: hjemmeside, pris, beskrivelse, dato, klokkeslæt, billede

Import af begivenheder, arrangementssteder og arrangører:

  1. Alle data i en CSV- eller ICS-fil og eksterne URL'er (for begivenheder, arrangementssteder, arrangører og billetter)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøgler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by The Events Calendar.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API'er kan omfatte følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøgle), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-mail, klient-id, Client Secret), Eventbrite (API-nøgle, auth URL, Client Secret) og Zoom (e-mail, klient-id, Client Secret).

Hvor længe gemmer du disse data

Alle oplysninger (data) opbevares i den lokale database på ubestemt tid, medmindre de bliver slettet.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

The Events Calendar sender som standard ikke brugerdata uden for dit websted.

Hvis du har udvidet vores plugin(s) til at sende data til en tredjepartstjeneste som Eventbrite, Google Maps eller PayPal, kan brugeroplysninger blive videregivet til disse eksterne tjenester. Disse tjenester kan være placeret i udlandet.

Få Jesuskirkens nyhedsbrev

Få Jesuskirkens nyhedsbrev